7 / 24 IT Support

Az informatikai rendszerek közel sem tökéletesek. Elromlanak a számítógépek, megsérülnek a diszkek, megállnak adatbázisok, vírusfertőzés történik, hálózatszakadás, „kék halál”, s úgy érzi a felhasználó, hogy minden összeesküdött ellene. Ami még rosszabb, hogy nincs figyelmeztető jel, egyszer csak „megáll a rendszer”, s megáll az üzlet. Nincsenek adatok, nem nyomtat számlát, nincsenek szerződések. Azonnali segítség kell.
De, az informatikusunk ehhez pont nem ért, amúgy is túlterhelt, tanfolyamra sem ért rá elmenni, s pont egy másik kollégának segít, mindig történik valami, ami miatt késik a segítség. A kiszervezett informatika egyik fő előnye, hogy mindig van hozzáértő, erre a problémára szakosodott, s az incidenst a legrövidebb idő alatt elhárítani képes szakértő. Nem kell foglalkozni az IT csapat képzésével, erőforrás kihasználtsággal, IT szervezési, fejlesztési problémákkal. A vállalat tud az elsődleges feladatára koncentrálni, vinni az üzletet, a brand-et.

A költséghatékony, optimalizált informatikai rendszerek, s ezek prémium támogatása a tökéletes módja annak, hogy egy vállalat IT téren előnyt szerezzen a versenytársaival szemben. A kis, és közép vállalatok gyakran azt gondolják, ő számukra nem elérhetőek az igazán új,  magas rendelkezésre állású, költséges technológiák. A kiszervezett informatika lehetővé teszi kisebb cégek számára is, hogy magas színvonalú IT támogatást kapjanak , enterprise megoldásokkal.

Célunk, hogy partnereink véghezvigyék vállalati küldetésüket,  személyre, testre szabott IT megoldásokkal támogassuk munkájukat, ezzel összhangba hozva az üzleti célokat.

Support csapatunk fiatal, agilis Level 2 operátorai mögött, több évtizedes szakmai múlttal rendelkező Level 3 mérnökök állnak, kik az informatika számos területén mély ismeretekkel rendelkeznek. Kollégáink képzésére kiemelt figyelmet fordítunk, heti rendszerességű házon belüli oktatások mellett elismert hazai oktatási centrumokban tanulnak tovább, folyamatosan frissítve ismereteiket.

Amit vállalunk:

  • Szerver monitoring, távmanagement
  • Desktop üzemeltetés
  • Alkalmazás üzemeltetés, hiba feltárás
  • Hálózat felügyelet
  • Szerveroldali és végpontvédelmi IT biztonsági rendszerek kialakítása, felügyelete
  • Mentési rendszerek felügyelete, katasztrófa tesztek
  • Logelemzés, naplóanalízis
  • Tűzfalmegoldások, üzemeltetés