Az Infobex Kft. 2011-ben alakult azzal a céllal, hogy komplex stratégiai szintű informatikai szolgáltatásokat nyújtson mind magyarországi, mind külföldi partnerei részére. A mára több mint nyolcszáz felhasználó támogatását végző, 45 fős vállalattá duzzadó cég az IT üzemeltetés mellett új divíziót is indított, mely könyvelési, ügyviteli szolgáltatásokkal egészíti ki a vállalat kínálati palettáját. Ügyfeleik jelentős része a mezőgazdasági szektorból kerül ki. A vállalat missziója, hogy partnereik számára új, innovatív, stratégiai szintű informatikai rendszereket vezessenek be és működtessenek professzionális ügyfélkiszolgálás mellett.
Amikor az Infobex Kft-nél felmerült az igény, hogy szükség lenne service desk management rendszerre, a vállalat számos multinacionális cég szolgáltatását megnézte, sőt saját szoftver készítésén is dolgozott. Ekkor találta meg a TOPdesk Magyarország Kft-t. „A TOPdesknek Magyarországon is van fejlesztő csapata, akik ismerik a hazai igényeket, kultúrát, és ez bizalmat ébresztet bennünk. Ráadásul olyan rugalmasságot mutattak mind a fejlesztésben, mind hozzáállásban, ami számunkra fontos üzleti és emberi érték. Mi a saját munkánkban is kiemelten kezeljük az ügyfélre szabott megoldásokat, beépítjük a hely- és kultúra-specifikumokat” – magyarázta a vezető.
Az Infobex munkakultúrájában folyamatos figyelmet fordít a fejlődésre, legyen az humánerőforrás fejlesztés vagy éppen szolgáltatásfejlesztés. „A TOPdeskben szintén megtaláltuk ennek igényét. Most jött ki a rendszer ötödik változata, mely szebb, átláthatóbb, letisztultabb, könnyebben kezelhető és ehhez párosul a TOPdesk csapatának segítőkészsége, nyitottsága a mi elképzeléseinkre, igényeinkre. A felhasználóinknak az a fontos, hogy maximálisan ki tudjuk őket szolgálni, a problémát jelezni tudják és lássák, hogy foglalkozunk, törődünk velük. Ebben a folyamatban a TOPdesk kiváló” – magyarázta Szabó Zsolt. Hozzátette: „nekem van egy elvem, amit a TOPdesk segít megvalósítani. Nem elég, hogy kimegyünk megoldani egy problémát, majd eljövünk. Kiemelten fontos, hogy beszéljünk, kommunikáljunk az ügyféllel, a felhasználóval, hiszen így több mindent megtudunk a problémáról, a felhasználó igényeiről és könnyebben elhárítható a hiba is. Ebben a kommunikációs folyamatban is kiemelt jelentősége van a TOPdesknek.”
Mikor először elmentünk egy TOPdeskes bemutatóra, hogy megnézzük a rendszert, elképedtünk, hogy mennyi a felület, az ablak, a kategória, hogy fogjuk ezt kezelni…” – meséli Szabó. „Mikor leültünk, hogy kipróbáljuk, rájöttünk, hogy egy teljesen logikus, könnyen kezelhető felületről van szó, aminek működése 1-2 nap alatt elsajátítható. Ráadásul a felhasználóinkat, ügyfeleinket érdekli, hogy mi hogy dolgozunk. Sokszor tartunk bemutatókat is a munkamódszerünkről, a folyamatainkról, és azt látjuk, hogy a munkánk nyomon követhetőségével toleránsabbá válnak ügyfeleink is. A TOPdesk mindig elérhető, stabil, nem volt olyan, hogy hibázott vagy megállt volna. Egy kapaszkodó az ügyfelek és kollégák számára, hogy mindig ott van, lehet segítséget kérni, biztonságot nyújt. Így szolgáltatásunk is állandóságot tud nyújtani felhasználóinknak, ami az informatikában is kiemelten fontos, és meg tudunk felelni saját jelmondatunknak is, mely így szól: „Megoldás a háttérből” – fűzte hozzá Szabó Zsolt.
„A mérhetőség, a mérhető informatika a másik vesszőparipám” – mondta a vezető. „A TOPdesk segítségével ezt meg tudjuk valósítani. Meg tudjuk mondani, hogy mennyi incidens volt, mennyi olyan volt ezek közül, amit nem az ügyfelek jelentettek be, hanem a TOPdesk figyelőrendszerei jelezték. A TOPdesk egy igazi támogató fejlesztés, ahol nem a rendszer szabályoz minket, hanem együttműködik és illeszkedik a munkánkhoz.”