7 / 24 ServiceDesk

Az üzemeltetési tevékenységeink bővülésével egyértelművé vált, hogy a nagyszámú felhasználói kérést, problémát, fejlesztési, üzemeltetési feladatokat nem tudjuk a régi, hagyományos informatikai szervezettel kiszolgálni. Felmerült a mérhető informatika fogalma, s elvárása. Felhasználóink mint ügyfelek jelentek meg, s ez új helyzet elé állított minket. Az ügyfélkezelés minőségének és a végfelhasználók elégedettségének növelése, a támogatási hatékonyság javítása, az eszközmenedzsment költségeinek csökkentése egyre nagyobb prioritást kapott az üzleti célok között. Az említett eredmények megvalósítására, az incidensek, kérések és eszközök központi és automatikus kezelésére a TopDesk Service Desk rendszer adott megoldást számunkra. Évtizedes üzemeltetési tapasztalatainkat ötvözve az ITIL v3 ajánlásaival, a TopDesk rendszer sikeres bevezetése után, tapasztalatainkat átadva állunk partnereink szolgálatára.

Service Desk csapatunk fiatal, kiváló kommunikációs készségű kollégái az esetek jó részében megoldják a felmerülő problémákat, incidenseket. Mélyebb szakmai ismereteket igénylő incidensek esetén továbbítják a kéréseket a Level 2, illetve a Level 3 mérnökök felé, figyelemmel kísérik a megoldás folyamatát, kapcsolatot tartanak az ügyféllel, illetve a megoldás végén értesítve az ügyfelet, igyekeznek minél hatékonyabban támogatni az üzleti folyamatokat.

 

Service Desk szolgáltatásunk használatával az alábbi előnyökhöz jutnak ügyfeleink:

  • Mérhetővé tehetők és egységes, szabályozott keretek közé terelhetők az IT üzemeltetési folyamatok.
  • A hatékonyság értékelésére és a vezetői döntéshozatal támogatására teljesítménymutatók (KPI) határozhatóak meg.
  • A nyilvántartott incidensekből rengeteg riport készíthető, amik képet adnak a cég működéséről, a szükséges oktatásokról, fejlesztésekről
  • A szolgáltatási szintek (SLA) meghatározásával korrekt, tervezhető IT üzemeltetés valósul meg.

Amit ajánlunk:

  • 24 / 7 / 365 lefedettség
  • ITIL v3 alapú működés
  • Kiemelkedő háttér technológia támogatás
  • Tudástár
  • Azonnali Level 3 eszkaláció
  • Képzett, dinamikus csapat